Hem > Funderingar, NLP, Träning och Hälsa > Balansekonomi och sånt

Balansekonomi och sånt

Och så har vi måndagen. I måndags alltså. Firade min födelsedag med Johanna.

En underbart mysig kväll! Hon bjöd mig på middag på Hard Rock Café och vi gick på ett seminarium i Lorensbergsteatern om företaget Balansekonomi. Alltså inte bara om pengar utan också om balansen mellan pengar och tid. Mycket intressant!

Charlie Söderberg som varit med i Lyxfällan [alltså som programledare, inte deltagare…] höll i det hela och han var väldigt inspirerande. Man blev ju sugen på att gå hans längre kurs. Men dessbättre kände jag igen mycket av det han pratade om från NLP. Vilket jag ju snart är en Master i. :)

Ikväll var jag förbi en sväng hos RM Boot Camp som firar 1 år! Grattis till det Rim! Det enda som jag ska tänka på nästa gång (underförstått att jag ska göra om det) jag gör en Boot Camp är att jag inte ska dricka alkohol under den perioden. Nästa vecka har vi fystest. Ska bli skoj att se vad som hänt på dessa sex veckor.

Mitt mål med Boot Camp var mest att jag skulle hitta tillbaka till träningslusten. Och det har jag verkligen gjort. Win!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

