Hem > Funderingar > Önskelista

Önskelista

Ja, som sagt blir jag inte äldre, jag blir bara klokare. Eller Age is just a number. Eller är jag såå gammal att jag behöver säga så trots att jag bara fyller 28?

Hur som helst så önskar jag mig följande:

  • Massage! Gärna presentkort på thaimassagen här i Gamlestaden.

 

  • Sminkkurs på Make up store!

 

  • Ny plånbok. En snygg sådan eftersom den jag köpte var ful.

 

Behöver kanske inte vara lika fräck som denna…

  • Portabel hårddisk.

 

  • Kaffekoppar.

 

  • Om jag får presentkort på Ikea kommer jag köpa stolsdynor och en madrass till Valles säng.

 

  • Får jag presentkort på bio kommer jag och Valle se Madagascar 3.

 

  • Blommor är också välkommet.

 

That about sums it up! :)

Kategorier:Funderingar
  1. Cathrine
    oktober 5, 2012 kl. 10:52 f m

    Sminkgrejen på make up store är lite överskattad tycker jag, fast man får ju iofs grejer för en femhundring oxå ;).

  2. oktober 5, 2012 kl. 9:08 e m

    Jasså? Var någonstans ska man lära sig o sminka sig då?! :)

    Men ok, tack för tipset, bra att veta

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

