Hem > Foton, Funderingar, Livet, NLP, Plugg, Träning och Hälsa, Valdemar > Träningsvärk och sånt

Träningsvärk och sånt

Sådärja! Födelsedagskalas gjort som event på FB. Läskigt. Så hemskt om ingen kommer! :0

För 2 år sen var utfallet på mitt kalas så dåligt att jag blev helt deprimerad. Bjöd 12 pers och kom 4, varav 2 var mina systrar. Därför flydde jag fältet till Rom förra året. Och kommer ingen i år så ska jag inte fira. Problem solved. Blir så trött på mig själv att jag oroar mig över sånt här. Sen vill man ju inte bjuda för många heller, lägenheten är ju bara så stor.

Om några avbokar så har jag ett par stycken till jag vill bjuda. Men just nu känns 10 pers som lagom vad som ryms i mitt vardagsrum. :)

Hur som helst. RM Boot Camp var det igår eftermiddag och idag vid lunch. Nu är jag hemma och vilar upp mig inför ridningen. Ska strax hämta Valle. Hade härlig träningsvärk igår kväll… Fick dock veta av min tränare Rim (som håller i Boot Camp) att det är bra att träna när det gör ont och man är helt slut. För lyckas du göra något då, så kommer du vara ännu bättre på det när du gör det utvilad. I did not know!

Stapplande promenad med stora ryggsäcken förut. Var på Ullared förra veckan och inhandlade höstprylar, halsdukar, mössor, vantar till mig och Valle och varsin gigantisk ryggsäck till mig och Miranda. Tänkte så jag inte ska bli helt skev av att kånka runt på lagboken. Men nu lutar jag bakåt istället typ… :)

Resten av veckan blir det NLP-kurs och lägga allt vad juristlinjen heter på hyllan. Tills helgen, då ska jag hugga tag i skolan. Tänkte också klämma in en klippning hos kusin Emma och dra med min bror dit också. Får se hur det ser ut med tid i nästa vecka.

So much to do – so little time… (Föredrar iofs att ha det så än att ha massa tid och ingen lust.) So it’s all good! :)

 

Och apropå att jag behöver köpa en ny portabel hårddisk tyckte jag denna var rolig :)

  1. Cathrine
    september 25, 2012 kl. 7:43 e m

    Om ingen mot förmodan dyker upp på din fest så kan du alltid hänga på till egypten och fira min bday ;) Eller ja, det kan du ju göra även om din fest blir av såklart :D

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

