Hem > Foton, Funderingar, Livet, Plugg, Träning, Valdemar > Paketleverans… till Byske

Paketleverans… till Byske

Godmorgon! Det här ska bli en BRA dag!

Trots att det ösregnar ute finns det massor att glädjas åt:

  • RM-Bootcamp träning kl 12
  • Skola senare, skola som fortfarande är förhållandevis lätt att begripa
  • Kl 10 ska jag ringa Fujifoto som förhoppningsvis kan ordna så mitt paket med foton och en canvas-tavla på Valle och Theo levereras till adressen jag bor på. Och inte adressen jag bodde på senast jag beställde av dem, i Byske…
  • Ridning ikväll
  • Födelsedag ganska snart, födelsedagar är magiska
  • Förhoppningsvis ledig tvättid åt mig just nu, annars blir det eventuellt att ställa in Ullareds-resan på torsdag.

Sedärja, en strålande dag! Med tanke på att jag är frisk, Valle är frisk, jag har ett hem, det visserligen ösregnar och jag måste handla mat men jag har en underbar BIL som kan köra mig. Pengar i överflöd, drömmar, planer.

Eller jag intalar mig det iaf! :)

Och jag kan ju trösta mig med att även om jag kanske hade passat bättre på en nördig naturvetenskaplig utbildning på Chalmers än på Handelshögskolan, så finns det ingenting för mig på Chalmers som börjar efter jul. Det är nästa höst som gäller i så fall. Om jag inte vill tillbaka och jobba skift, och det vill jag inte.

Sedärja, många inte fick ordning på min studiemotvation. :)

Canvas-tavla :)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

