Hem > Funderingar, Livet, NLP, Plugg > Måndag

Måndag

Klagomuren. Ångest, ångest, ångest. Har jag valt fel linje? Det är för sent för att byta. Är jag för gammal för att söka in nästa år? Det kanske aldrig känns helt rätt. Men man ska väl inte vara ledsen hela tiden heller?

Planerat alldeles för mycket saker denna veckan. Saknar Valle. Vill bara ligga på soffan. Dåligt samvete.

—————————————————————————————————-

Var hos Mia och pluggade NLP. Kändes lite bättre. Men när ska jag leva mitt liv för mig?

Jag tror på att man kan göra precis vad man vill med sitt liv. Så varför gör jag inte det då? :/

Kategorier:Funderingar, Livet, NLP, Plugg
  1. Cathrine
    september 17, 2012 kl. 7:35 e m

    För gammal? Äsch, min mamma fick sin fil.kand. runt 40 års ålder. Man ska lyssna på sig själv, å andra sidan kanske du ska ge det terminen ut? Jag vet dom som pluggat juridik i 2-3 år och inte bestämt inriktning än, det är ju väldigt brett. Känner dock igen det där med att man mest går och väntar på att leva det där livet man hade tänkt..

    • september 18, 2012 kl. 6:01 f m

      Jaaa… Jag blir mest bara trött på att höra mig själv gå runt och klaga

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

