Hem > Funderingar, Livet, Valdemar > Glada pannkakan

Glada pannkakan

Här blir inte mycket bloggat. Mycket har gjorts.

I fredags var Valle varm och febrig efter dagis så vi myste här hemma innan jag fick lämna bort varma sjukling över natten eftersom jag jobbade lördag. Efter jobbet blev det iväg på Sigrid-kalas (halva min släkt heter Sigrid i andranamn och det var namnsdag i lördags då) hos mamma. Passade på att vila och sen bar det iväg på 70-årskalas (28+42) i Olofstorp.

Valle somnade efter 20 minuter så jag, Mirja och hennes hund minglade runt tills pappa hämtade oss vid midnatt. Trevligt. Idag var det upp tidigt med Valle som åkte till Jonny. Sen hämta bilen hos pappa och plocka upp Valle, mormor och Theo för att åka till mamma igen och fira Niklas födelsedag. Sen bara att köra till Bergsjön, Gårda och Björkekärr och lämna av allihop igen.

Nu blir det soffmys deluxe! Innan sova tidigt och vara i skolan 8 imorn.

Filosoferar om att återuppta nätdejtandet. Jag prövade för ett tag sen men sen vart jag less och slutade logga in. Så jag uppdaterade min profil i veckan och har mejlat med ett par killar… Men sen vart jag less igen. Hur gör man?

Först blir jag jättetaggad typ ”det här ska nog gå bra”, man lägger upp en fin bild så får man hur mycket mail som helst. Men sen? Rörigt. Så blir jag trött. Vågar man hoppas på att träffa någon in real life istället? Eller är det kört?

Vid närmare eftertanke ska jag nog inte tänka mer på det där. Orka liksom.

There is no need to hurry or force things to happen, everything is occurring in perfect timing…

 

Kategorier:Funderingar, Livet, Valdemar
  1. Cathrine
    september 17, 2012 kl. 7:29 e m

    Älskar den där ”bilden”, så bortskämd man är! Nätdejting ska ju vara det vanligaste sättet att träffa nån nuförtiden och du bor ju i en stor stad så det kanske funkar? Personligen ger jag mig inte på´t utan lägger all tilltro till din avslutande mening :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

