Hem > Foton, Funderingar, NLP, Plugg, Valdemar > Nytt inlägg

Nytt inlägg

Kanske lite blogglust kommit tillbaka? Vi får se.

På gång just nu denna veckan:

  • Skola och projekt Lära känna någon kotte på skolan
  • Förstå vad det är man gör när man sysslar med juridik
  • 6-veckors träningsboost hos Rim på RM Bootcamp börjar kl 8 imorgon
  • Eventuellt lördagsjobb
  • Kalas i Olofstorp på lördag
  • Kalas för Niklas på söndag.

Hänt i veckan:

Coachat med Mia, pluggat till Mastern, börjat läsa i lagboken, lagat en grymt god lax- och spenatpaj som jag tror är min favoriträtt numera, Valle blev biten och satte plåstrena på fel arm ;)… Händer mycket men samtidigt ingenting. Har börjat cykla till/från dagis, dels går det smidigt och fort, dels tycker Valle det är skoj att åka på cykeln. I 2 dagar nu har vi dock cyklat runt i ösregn… ;)

Tre personer har avbokat att träffa mig/glömt bort mig inom loppet av en vecka vilket känns trist. Det känns som att jag kanske borde lära känna lite fler människor som jag kan träffa och hitta på roliga saker med, men samtidigt är schemat så fullspäckat med helgjobb, studier, ridning och resa med facket nästa helg att jag inte ser hur jag ska ha tid för det?! Moment 22…  Eller kanske inte.

Ja hursomhelst så ser nästa vecka ut att bli helt fullproppad med planer iaf: Skola och sinnessjukt mycket inplanerad träning (för att vara jag), Ullaredsresa och åka till Laxvik med facket över helgen. Det blir nog bra. Sen närmar det sig födelsedag för min del så tänkte inhandla porslin och bjuda hit massa släktingar som inte sett min lägenhet (trots att jag bott här över 2 år…).

Frågan är om det blev något bloggande här, eller bara en lång lista på saker jag gjort/ska göra?! Valle är rolig iaf, och pratar mer än någonsin:

Jag: Valle, vet du hur länge man kan titta in i dina fina ögon?
Valle: Jag vet!
:)

Valle är gullig

 

 

 

I sure hope so

 

 

 

 

Sellerismoothie på uppsving och vad gäller tränings-dvd:er verkar jag ha ännu en samlande ovana…


Nördiga vetenskapsskämt och sjungande magar

 

 

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

