Hem > Funderingar, Livet > Dagens projekt

Dagens projekt

Borta bra men hemma bäst. Nu är jag hemma!

Dagens projekt blir att styra upp en tid på vårdcentralen. Jag är så trött på att vara trött.

Tänkte att de kan få testa mina värden och ta reda på vilka spännande besvär jag lider av: Stress, vitaminbrist, depression, sömnbesvär, problem med sköldkörteln… Inget av dem låter speciellt tilltalande faktiskt.

Men tänk så trevligt livet vore om jag inte bara ville sova hela tiden? Träna = trött, inte träna = trött, sova lite = trött, sova mycket = trött, ha Valle = trött, inte ha Valle = trött. Ni förstår problemet. Jag kan inte minnas när jag senast kände mig pigg, glad och taggad – samtidigt. Jo, en gång i Australien.

Varför har jag inte kollat upp detta tidigare? :o

Update: Efter att ha kontaktat vårdcentralen inser jag nu varför jag aldrig har kontakt med vården. Man kan visst inte få en tid om man inte ringer kl 8 på morgonen. Varför brydde de sig då om att ringa upp? Istället för att informera om detta när man ringer? Jag blir så trött. Oväntat, eller hur?

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Cathrine
    augusti 1, 2012 kl. 11:02 f m

    Bra att kolla upp kanske? Jag har aldrig orkat (haha), tycker tröttheten går i perioder och har aldrig direkt hittat något mönster. Hoppas du kommer fram till nåt :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

