Nytt inlägg

Ja här behöver bloggas. Nu ska här fasen bloggas… Varken deprimerande tankegångar, stundande panik inför att leva ensam, oro över det mesta, storbråk med Valle i Delsjön, sviktande läsare eller ont om kommentarer kan stoppa mig! :)

Så vi håller oss till det som varit BRA de senaste dagarna.

  1. Ny tatuering i onsdags, We must fall to rise står det numera på min rygg. Nöjd!
  2. Ny hårfärg och frisyr tack vare min fina kusin Emma på Salong K i Gråbo. Ny färg på ögonbryn också.
  3. Visst uppsving i träningsmotivationen de senaste dagarna, har blivit lite cykelturer och löpning. Mer sånt imorgon. Tror motion är botemedlet mot ”att tänka i cirklar”.
  4. Valle är tillbaka! Blev inte riktigt som jag tänkt, men så är det ju med det mesta här i livet verkar det som. Skönt att ha honom hemma iaf, har längtat efter honom vår ledighet tillsammans.
  5. Jobb idag gick bra och jag skippade jobb imorgon, dels pga det fina vädret ;) och dels för att det inte riktigt fanns behov (tror mest det var vädret). Så efterlängtad SEMESTER började idag istället.
  6. Käkade Kina-mat med Arhan här i Gamlestaden igår kväll. Trevligt och gott. En av tillfällena som blev lyckade trots extrem trötthet efter jobb.
  7. Ska träffa mormor på måndag, vi ska luncha på stan och hälsa på i min NLP-kompis Senadas inredningsbutik. :)
  8. Norrland blir det i veckan.
  9. Kroatien i 2 veckor efter det.
  10. Jobba sista dagarna och pussla med ekonomin kommer efter.
  11. 22 augusti kommer Fina hem.
  12. 25 augusti börjar NLP Master Practitioner.
  13. Okänt datum efter det börjar juristlinjen.

En ljus framtid till mötes! Så varför i hela världen sitter jag här och bölar…?!

Glada på Kina-krogen, jag gladare än Arhan iofs :)

Ögonbrynen och hår plus tatuering :)

Välkommen hem mammas fina lilla hjälpreda! ;)

 

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

