Hem > Foton, Träning och Hälsa, Valdemar > Lilla Hofman OTP

Lilla Hofman OTP

Lilla Hofman i Olofstorp i lördags var sjukt roligt!

Promenera 7 km och dricka en öl för varje km. Valle gjorde succé, han fick en tom Jaeger-flaska att ha runt halsen som dom vuxna (lite osmakligt kanske, men han ville ju ha det alla andra hade). Valle och en tjej på 11 veckor var de enda barnen.

Min arbetskamrat Andreas’ tjej och deras vänner var supertrevliga. Och tro det eller ej, Valle cyklade/gick nästan hela vägen! :) 7 km borde vara ett mindre Göteborgsvarv för en 3åring. För säkerhets skull hade jag kollat av med farmor om det var lämpligt att ta med en liten Valle på detta äventyr. Och om en kvinna med ansenliga åldern av 80+ tycker det är ok, då tycker jag att det är ok. :)

Valle hade så roligt, jag också för den delen. Han fick kissa i buskar, på blommor, i skogen och i vattnet. Vad mer kan man begära?

Sen kom pappa och Theo och hämtade oss vid 22-tiden så vi fick sova gott och gå upp 8 på söndagen.

Bilder ärligt stulna från Andreas’ FB. Får se om jag orkar uppdatera med mina foton också. Men eftersom det innebär att jag behöver koppla iphone till datorn så kommer det nog inte hända idag, för höga krav. :) För nu ska jag och min tims-färska tatuering på en cykeltur!

Precis i starten

Längs vägen, ser ni Valle där längst fram? Tur man hade gympadojjor, så som jag fick kuta efter honom på cykeln, innan han övergav den för att få leda en hund istället :)

MÅL!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

