Update tisdag

12 timmars jobb idag på tunga TM31. Känner mig allmänt förvirrad. Förvirrad nog att blanda ihop dagarna för utelunch. Det var ju imorgon i mitt minne, idag i hans… Inte lätt!

Siffror vi gillar:

  1. dag kvar till pizza på Old Corner (börjar nästan hänga där)
  2. dagar kvar tills antagningen berättar vad jag gör till hösten
  3. dagar kvar till min älskade lilla/stora Valle kommer hem. Nog har jag njutit av att vara barnfri men nu får det räcka, 15 dagar har vi varit ifrån varandra
  4. dagar kvar till bad i Delsjön
  5. spännande böcker på kö att läsa
  6. alarm ska jag sätta för att komma upp tidigt imorgon
  7. dagar kvar tills, tja, nästa tisdag? (inte helt lätt att vara fyndig här)
  8. km ska jag springa nästa vecka när jag är barnfri
  9. ordinarie arbetsdagar kvar

Haha, ja alla siffrorna kom väl inte helt naturligt… Ni förstår nog vilka. Superduktig var jag igår iaf när jag cyklade till och från jobbet. Gick snabbare dit än hem för första gången. Tål att tänkas på. :) Kanske var det tomatjuicen som gjorde susen? Jag har börjat dricka ett glas sådant per dag numera.

Nu har jag levt rövare tillräckligt för denna gång, kom hem Valle! :)

  1. farmor
    juli 13, 2012 kl. 9:47 f m

    Grattis, grattis, det måste bli spännande att börja studera igen. Jag önskar dig lycka till

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

