Hem > Foton, Livet, NLP, Träning och Hälsa, Valdemar > Hon har blommor i sitt hår

Hon har blommor i sitt hår

Vilken skön helg!

Midsommar och resten av helgen har spenderats med lite lek med Theo i fredags med blommor i håret. Resten av helgen har jag, Valle, mormor, mamma, Sigrid och även Miranda en stund idag haft mys hemma hos mamma.

Blivit bjudna på lunch och middag i 3 dagar även inkluderat vila och soffmys för alla inblandade.

Jag har sovit middag varje dag där och igår var Valle jättesjuk i feber så han låg på soffan och snoozade hela dagen.

Nu är det söndag kväll och en ledig vecka väntar. Försöker att inte planera för mycket. Valle-lek på dagarna och hoppkurs i stallet på kvällarna. Ska bli spännande!

Liten löptur hanns med idag innan regnet kom. 8:an på 54 minuter. Varken banrekord eller personbästa men smärtsamt som det ska vara när man tar i ordentligt. ;)

Vi har blommor i vårt hår! :)

Mormor hade köpt Triss-lotter åt oss och vi pratade lite om vad man skulle göra om man vann en miljon. Förvånad hör jag mig själv mumla något om att säga upp mig från alla plikter i ett år, åka och hälsa på Erika (min kompis från Italien) var i världen hon än befinner sig och sen läsa ryska på universitetet ett helt år.

En stilla undran bara: Varför i hela världen gör jag inte det då?

  1. Cathrine
    juni 25, 2012 kl. 7:32 e m

    Låter som en förträfflig midsommarhelg! Och med den fina lönespecen.. Fasen, hade jag den inkomsten skulle jag bo bra mycket större, ha hund och en till häst! Ev en annan bil oxå..

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

