Hem > Foton, Livet, Valdemar > S-E-M-E-S-T-E-R

S-E-M-E-S-T-E-R

Semestern börjar nu! Har ledigt en vecka nästa vecka. Och jag kände det redan i tisdags, att det var nära! Den härliga känslan har följt med hela veckan. I dagsläget har jag endast 16 dagar kvar att jobba innan skolan börjar. Fantastiskt!

Alla orosmoment som tyngt mig den senaste tiden är borta!

Sparsamma midsommarplaner och lugn helg med massor av Valle-mys och lek vankas härnäst. Jag ska ha stoooora tålamodet och vi ska verkligen ha roligt Valle och jag. :)

Nästa vecka väntas sol, bad och hälsa på vänner. Även hoppkurs för mig om kvällarna. Ska bli grymt roligt. Valle drar till Norrland torsdagen så då ska här fokuseras på träning, vänner och förhoppningsvis goda middagar och vin. Eller sunkiga barer och öl. :) Hur som helst känns det bra!

Här kommer uppdatering i bilder. Enjoy!

Skjutsar Theo på cykel och myser med moster och många armar :)

Favorit-”mat” russin till kvällsmat och bus i brandbilen på Skohuset i Lerum :)

Testar såpbubblemaskinen i mormors trädgård :)

Tjaaa jag inser nu att det var över 200 bilder att kolla igenom så får nog lugna oss lite. Finns ju bara så mycket tid just nu. Speciellt för mig som är så godhjärtad att jag strax ska hämta min bror på jobbet och köra honom hem. Kan ju dock konstatera att alla foton tagna inomhus ser ut som skit, medan det med Hipstamatic blir rätt snyggt taget ute. Så dagens skörd kommer här.

Min söta lilla nöt äter kvällsfika vid lilla bordet häromkvällen

Kanske inte en helt flawless bild men visst ser det fint ut på våran gård? Och ni ser väl midsommarkransen i hans hår? :) Gud ändå att jag drog en snooze på soffan innan hämtning då jag slutat lite tidigare idag, och däckade av helt i över en timme så blev riktigt sen till dagis. Stackarn, han som var så trött i morse ”schooova”… :)

Firade Miranda på gården med fika för oss tre och Theo, morfar, Marianne, Daniel och Sigrid. Marianne gratulerade henne genom att rita ”Knita”… :)

Kategorier:Foton, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

