Hem > Funderingar, Träning och Hälsa > Härligt härligt, men farligt?

Härligt härligt, men farligt?

Gymmet idag!

6 km på löpbandet blev det. 3 riktigt långsamma km som uppvärmning följt av 3 riktigt snabba. Vid 3 höjde jag till 10km/h, vid 4 höjde jag till 10,6 och sista km blev rekordsnabbt 12km/h varav sista hundra metrarna 12,5 (tror jag?).

Behöver öva upp hastigheten ordentligt så ska ta mig tid att springa på gymmet, lite kortare sträckor än vad jag springer ute. Behöver lite ny musik dock. Men det går åt rätt håll.

Gillar också att jag är röd som en tomat och svettas som bara den i upp till en halvtimme efter löpning… :) Och bokstavligen ramlade ut från gymmet. Snubblade och var nära att trilla ner för trappan. Hehe, det var pinsamt. Men jag tar det som ett tecken på att jag tagit i tillräckligt mycket. ;)

Mitt mantra. Om jag är som jag är, visst borde det då finnas någon som ska tycka om mig precis som jag är? Ska prova det iaf. :)

  1. Cathrine
    juni 13, 2012 kl. 7:48 e m

    Det går fort att få upp hastigheten på löpning, bara att kämpa på ;) Tycker utomhuslöpning gör en sjukt snabb på bandet.

  2. suzz
    juni 14, 2012 kl. 12:26 f m

    Duktig du är som kan springa så mycket! Jag gillar ditt nya mantra, jag ska med köra med det. Och jag ÄLSKAR fotlänkar, jag ska med köra mycket sånt i sommar, trots att jag tappat bort både den i silver å den i guld. Får bli en billig fejkis för den här fattiglappen :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

