Hem > Funderingar > Skor och sockerchock

Skor och sockerchock

Jag är så otroligt trött för tillfället.

Det känns väldigt tråkigt. Så veckans mission får bli att bli pigg. Ska ut på löptur idag. Sen ska jag coacha mig själv till att bestämma mer vad jag vill. Men den här tröttheten är bekymmer nummer 1. För så länge jag är konstant färdig att somna spelar ingen roll vad som händer. Jag är ju knappt vaken ändå.

I fredags fick jag ca 1 kg av mitt favoritgodis av en kollega. Det var ett misstag att äta upp det på mindre än ett dygn. Mådde sjukt dåligt efteråt! Godisbakis? Fan, här behöver man inte ens dricka alkohol för att ligga däckad med huvudvärk en hel dag. No more sugar for me!

Inte så oskyldiga som de ser ut!

Skatteåterbäringen dök upp i fredags så i lördags drog jag och Valle på en shoppingrunda! Jag har varit i behov av ett par nya skor sen i februari ungefär, ett par ”stängda” skor, gärna exakt likadana som innan. Ni vet såna där boots som alla på stan har på sig. Av någon anledning går de inte att köpa någonstans (var har alla andra köpt sina?).

Till slut hittade jag ett par andra jag gillar. Vad tycks?

Dessa får helt enkelt duga :)

 

Kategorier:Funderingar
  1. Cathrine
    juni 11, 2012 kl. 7:59 e m

    mycket snygga skor! lite vattentäta ser dom ut att vara oxå, kan ju vara bra i regniga sommarsverige :)

  2. juni 13, 2012 kl. 5:59 f m

    Är det Palladium? Jag har två par i tyg och älskar dom! Snygga!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

