Hem > jobbet > Mooooviestaaar!

Mooooviestaaar!

Moviestar, mooooooviestaaaaaaaaaaaaar!

Blev häromdagen erbjuden att vara med i en film som Akzo Nobel gör på mitt jobb. Naturligtvis tackade jag ja, vem säger nej till första rollen i sin blivande filmkarriär liksom?! ;) Filmen handlar om säkerhet, är en minut lång och speglar hur jag är en ”loving, caring mum” och på samma sätt ”care about mine and my colleagues´ safety” på jobbet.

Idag har vi filmat och det tog hela dagen! Tre holländare på plats har filmat mig stå och prata om säkerhet, filmat mig lyfta skyddsgrindar och till sist filmat när jag hämtat min älskade son på dagis. Skoj skoj!

Filmen kommer presenteras på Safety Day på mitt jobb i september, så ni får ge er till tåls för premiären. Men visst ska vi rulla ut en röd matta och dricka skumpa när den läggs ut på hemsidan?! :) Hmmm, påminn mig om det!

Kategorier:jobbet
  1. Cathrine
    juni 9, 2012 kl. 8:14 e m

    Plötsligt händer det! Nämen jäkligt coolt att hai cv:t ändå :)

  2. juni 10, 2012 kl. 7:31 e m

    Så himla kul! Kanske nåt att satsa på i framtiden? :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

