Hem > Foton, Livet, Träning och Hälsa, Valdemar > Springa, bowla, sola gillar vi

Springa, bowla, sola gillar vi

När veckan är slut och det är fredag och man planerat först löptur och sedan After Work med bowling.

Och så kommer man hem från jobbet och är bara såååå tröööööttt… Det är inge roligt! Jag somnade 45 minuter på soffan och hade sen ingen lust att göra just någonting.

Tvingade mig ut på löptur i värmen och efter det kändes allt bättre!

Bowling och utgång blev trevligt ändå.

Tyckte jag var rolig som la upp denna bilden på FB när jag ledde bowlingen. Direkt efter gick Susanne om. Fast när jag kollade på bilden på datorn ser jag ju att jag redan blivit piskad innan jag tog denna bilden. :)

Igår gjorde vi så lite som möjligt! Jäs i solen i mammas trädgård. Valle cyklade omkring utan kläder. Som vanligt. :) Jag som jobbar på brännan inför 20km Hoffman nästa helg, men nu blir det nog så att vi inte åker. :/ Om inte någon är sugen på att följa med mig? Finns en biljett för en kille och en för en tjej. Hojjta till i så fall, annars jobbar jag nog lördag. :/

  1. maj 27, 2012 kl. 9:14 e m

    Va? Blir det ingen ölrunda ändå? :(

    • maj 27, 2012 kl. 11:30 e m

      Nope tråkigt nog. Men från den ljusa sidan hade jag nog aldrig klarat att dricka 10 öl ändå… Får köra nästa år ist!

      • maj 28, 2012 kl. 9:44 f m

        Åh synd… Men nästa år är jag på!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

