Hem > Funderingar, jobbet, Livet, Valdemar > Denna veckan

Denna veckan

Den senaste tidens händelser har fått mig att acceptera att jag inte är så noggrann och organiserad som jag ibland vill tro. Slarvig och förvirrad stämmer nog bättre in på mig.

Hur som helst. Ämnet tandblekning. Finns där någon expert? Har köpt några Whitestrips eller någonting på Tradera. Utan bruksanvisning naturligtvis. Hur gör man? Antar att dom ska sitta på båda tandrader. Hur länge ska dom sitta? Är det farligt att svälja? Hur svårt kan det vara, var min tanke innan jag på en sekund brände tandköttet. Cathrine? ;)

Valle har premiärbadat iaf! Han var med morfar och Theo vid Tjärnet medan jag var i stallet. Ridning gick superbra i värmen! Hoppning på Cameron kunde nog inte gått bättre. Cameron som är 180 i mankhöjd ni vet…

Annars börjar det mest krisa om ett Ullaredsbesök. Valle behöver akut nya byxor och skor kanske? Min ridoutfit lämnar en del att önska. Byxorna är typ 7 år gamla. Hjälmen och stövlarna snor-varma.

Jag vill dock inte åka till Ullared vid löning. Runt barnbidraget är inte heller bra säger andra. Helger känns rätt kört, både tidsmässigt och att det är rätt mycket folk. Funderar seriöst på att sticka dit själv en förmiddag nästa vecka innan jobbet (börjar kl 14). Det borde man väl hinna? Känns trist att åka själv dock. Men hellre själv en vardag än själv med Valle en helg. Någon som vet läget, Cathrine?

Annars blir det en spännande dag imorgon på jobbet: Jag ska hjälpa planeringsavdelningen att inventera. Det har jag aldrig gjort tidigare. Och ja, juristlinjen blir nog superbra! :)

Annars är läget under kontroll! Solen skiner och jag vill bara ligga i mammas trädgård och jäsa. Synd man jobbar bara. ;)

  1. maj 23, 2012 kl. 10:43 e m

    Jag skulle rösta för en Ullaredstrip i mitten av veckan! Helst strax innan barnbidraget kommer. Allt efter det lär vara kaos=))! kraaam

  2. Cathrine
    maj 24, 2012 kl. 7:02 e m

    crest whitestrips? dom är guld! en halvtimme morgon och kväll på övre och undre tandraden. akta tandköttet, har oxå bränt det ett par ggr.. rekommenderar en sensitive tandkräm som komplement för det dunkar och ilar som tusan i gaddarna några dar.. Och använd dom inte precis efter tandborstning för då är tänderna som känsligast tydligen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

