Hem > Funderingar, jobbet, Valdemar > Äventyr

Äventyr

TGIF!

Ja, visserligen lördag nu. Men Guuud ändå vilken tung vecka! Valle sjuk, Jonny sjuk, jag halvsjuk. Plus massor på jobbet. Har så mycket som behöver vara klart i dagarna också:

  1. På jobbet ska mitt projekt stängas på tisdag så jag måste göra klart det som är kvar innan dess
  2. Coachning av 2 personer på jobbet ska göras klart samt sammanfattas till något bra, innan maj är över
  3. Mattetenta på tisdag ska pluggas till (och helst inte bara efter midnatt härom kvällarna)
  4. Har en annan uppgift på jobbet, en del av utvecklingsdialogen, som också ska göras innan maj är slut (borde jag iofs kunna strunta i då jag ändå inte är där till hösten, men vore intressant att göra den ändå).

Och sist jag kollade var det inte så mycket kvar av maj. Anledningen till att allt ska vara klart i maj är för att i juni kommer vi få så mycket att göra i produktionen… Så varför 17 volymerna redan är här och varit här ett tag, kan man väl bara spekulera i.

Nåja idag är det ledigt! Trots sinnessjuk trötthet mest pga förkylning samt att jag satt uppe sent igår och pluggade/kollade Magnus Betnérs show. Valle väckte mig med pussar, ryckte täcket och sa ”jag älskar dig”. Han har nog haft hemlängtan då han bott 2 nätter hos mormor för att jag ska kunna jobba.

Nu: Dags att vakna till ordentligt och käka frukost. Vi ska på äventyr idag! :)

Kategorier:Funderingar, jobbet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

