Hem > Livet, Träning och Hälsa, Valdemar > Göteborgsvarvet 21 km inga bekymmer!

Göteborgsvarvet 21 km inga bekymmer!

Göteborgsvarvet!

Mitt mål att springa hela vägen nåddes! Förutom ett toalettbesök strax före Göta Älvbron… Men där är ingen publik så det var lugnt.

Tiden blev 2 h 35 minuter. Kändes grymt bra. Var roligt att springa!

Det enda som känns oroväckande är att jag känner i knäna. Hoppas det går över fort och aldrig kommer igen.

Före…

De första 7 km sprang jag riktigt långsamt, nästa 7 gick fort och efter toa-besöket vid 14-strecket mådde jag dåligt de sista 7… ;) Mådde sjukt illa! För att inte tala om efteråt, höll på att spy på bussen hem.

Men trots allt förbättrade jag förra årets tid med 25 minuter. Ska se om jag kan hålla den trenden, har just anmält mig till nästa års varv. Och någon som vill springa Tjejmilen med mig? Bara att hojta till så anmäler vi oss. Är riktigt sugen!

…efter! :)

Heeelt slut var jag när jag kom hem! Däckade som en sten när jag la Valle. Och sov……. Ända tills Valle vaknade vid halv 2 och spydde i hela sängen… Jag trodde inte det var sant! Finns ingen rättvisa i världen? Nåja, en timme senare sov vi gott, på ett par plastpåsar. Sov ända till 7 på morgonen då han spydde igen. Snoooooooze!? Därför jag icke uppdaterat här förrän nu. Är ju helt snurrig.

Får se om det blir VAB för mig imorgon. Å ena sidan vore det skönt att vara hemma och ta hand om mr Mys. Å andra sidan har vi så sjukt mycket att göra på jobbet och jag har lite projektgrejer jag behöver ha klart innan onsdag. Vi KAN ju trixa och låta Jonny jobba till lunch och sen låta mig jobba mitt kvällsskift. Får se imorgon hur vi gör.

Hade ju varit kul att visa upp min medalj liksom! ;)

Valle lånar mosters ögonfransböjare ;)

  1. Cathrine
    maj 14, 2012 kl. 6:49 e m

    Bra jobbat! Måste vara grymt att gå i mål efter en sån prestation! Näe du, inga lopp för mig, jag blir bara stressad av att folk omkring mig, jag är en ensamvarg i löpspåret ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

