Hem > Funderingar, jobbet > Det måste va på liv och död

Det måste va på liv och död

Det måste va på liv och död – det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

Här händer mycket! Man ska känna att man lever, annars är det inte på riktigt.

Maskin trasig på jobbet så vi får göra allt för hand. Plus att hela kvällsstyrkan är hemma pga bruten fot (finns en person). Övertid 3 timmar igår (hur tänkte jag där – vem vill jobba över på en måndag?).

Har också fått efterlängtat beröm av min chef. Det har jag längtat efter!!

Presenterat mitt projekt för avdelning P1 idag. Pulshöjare! Men gick bra. :) Blir för hela P2 imorgon, plus ett möte med alla cheferna plus pappas chef från England som ska höra samma presentation fast på engelska.

Motivationsseminarium i stan hela dagen torsdag. Och Göteborgsvarvet lördag! Är sjukt OTAGGAD på det dessvärre… ;)

Idag var det ridning. Jag var heeelt slut redan när jag kom till stallet. Fick Renommé som verkade vara lika slut som jag, hehe..

Ska berätta mer om vad som händer. Möjlig update imorgon annars till helgen. Håller på att prioritera om saker.

Ta det lite lugnare och fokusera på färre saker.

Det går sådär. ;)

Hur som helst så önskar jag bara att Göteborgsvarvet var över så jag kan ta tag i min träning och kosthållning. Ikväll åt jag efter kl 23 misslyckade fattiga riddare med smör, sirap och socker på. Samma till lunch imorgon.

Just nu är planen att bara vila och äta allt i min väg så det finns fettdepåer att aktivera på lördag.

Kategorier:Funderingar, jobbet
  1. Cathrine
    maj 10, 2012 kl. 7:43 e m

    spring för livet på lördag ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

