Hem > Funderingar, Livet > Avdelningsfest

Avdelningsfest

Jag mår bra idag!

Eller ja, inte bokstavligen bra. Höll på att kräkas på spårvagnen förut och har varit bakfull på ett kalas hela dagen.

Men jag är GLAD! Jag hade roligt igår. Jag blev visserligen väldigt full och var ute väldigt mycket längre än jag tänkt. Och betedde mig som en slusk mer eller mindre.

Men va fan, livet är kort! Skratta ofta och mycket. Vem bryr sig egentligen om vad som händer imorgon?

Och måste bara stjäla lite från Cathrines blogg. Hon skriver mycket bra!

6, Vad är ditt skönhetstips? Träna hårt. Äta bra 80% av tiden, resten 20% godis, glass och choklad. Bra hudvårdsrutiner. Sova gott. Umgås med trevliga djur.

Så ska jag göra.

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. maj 6, 2012 kl. 6:16 e m

    Grymt att du släpper loss och bara har kuuul! Vi måste hänga på trevliga uteserveringar i sommar :)

  2. Cathrine
    maj 6, 2012 kl. 6:43 e m

    Jobbfester är guld! Och dina frågor på utmaningen var ju något mer seriösa än mina ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

