Hem > Funderingar, Livet > No means no

No means no

Jag blir mycket irriterad när min chef påstår att jag har för många järn i elden.

Jag blir ännu mer irriterad när han säger så och jag känner att han har rätt.

Så idag, efter ridit lektion och löshoppat hästar på teori-lektion kommer jag inte ens låtsas att det finns tid att plugga matte ikväll.

Ska ta det lite lugnare framöver.

Kommer bilder från stallet tidigast imorgon. Har några saker som ska prioriteras innan jag kan sätta mig i lugn och ro med dom filmerna. Ungefär i den här ordningen: arbeta, leka med Valle, göra budget, handla mat, laga mat, deklarera, spela Draw something, planera semestern och tja NJUTA AV LIVET. Ja det var nog allt som akut behöver göras.. ;)

För det är först när man säger nej som ens ja betyder något.

Kan berätta att Valle idag snackade om att ”ringa Manne” iaf… :) Tog det som en hint att vi behöver planera Norrlandsresan till sommaren snarast.

Sover gott med skotern i ena handen och dockan i andra…

Kaan det finnas en sådan person månntro? Hmmmm

Det här är nog mer jag dessvärre

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. april 24, 2012 kl. 10:11 e m

    Nämen vad gullig han är som vill ringa hit!!! När på ett ung har du tänkt dyka upp i sommar. Jag har sem 28-31 och hela v 30 kommer Polle o Linda att va här. Men annars har vi ingenting inplanerat! kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

