Hem > Funderingar, Livet > Måndag startar veckan

Måndag startar veckan

Och detta blir en hyfsat fullsmockad sådan.

Svullen tumme efter att ha tömt returer hela dagen. Aj.

Och fick veta jag ska hålla presentation för högste chefen om mitt projekt på fredag. Spännande, men dom är lite roliga som kläcker det i grevens tid.

Har även fått beviljat coachning på arbetstid av klient nr2, på nåder, med mitt ords löfte om att detta inte ska gå ut över verksamheten. (Min chef och jag har lite olika åsikter om hur många bollar jag klarar av att ha i luften samtidigt.)

Solen sken också förut så jag och Valle hade gårdshäng. Jag med NLP-kurslitteratur inför Mastern till hösten och Valle körde rally med sparkcyklarna. Blev inte mycket läst i min bok eftersom någon är mammas lille kille ”Mamma, mammaaaa, maaaamaaaaaaaaaaaaa!” :)

Emma J tittade förbi också och hämtade eländes-hamstern som blivit utkickad härifrån. :)

En bra måndag. (Gärna under förutsättning att jag pluggar matte så fort jag skrivit det här.)

Och just det, ni vet ju hur man minns saker bättre om man skriver ner dem så => Note to self: Hämta Pontus på väg till jobbet imorgon! Känns lite taskigt om man skulle glömma bort det. ;) (Nej, jag har inte för många järn i elden.)

Jag presenterar gamla projektet när vi har Share Fair på jobbet. Jag bjöd på godis :)

Secrets of being happy och Valle lååångt där borta :)

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. april 23, 2012 kl. 8:17 e m

    Jag vill veta mer om dina projekt! Låter galet spännande!
    Har kollat upp lördag och kan inte ses då tyvärr :( Jag kan iaf 3, 8 och 12 maj hela dagar och lite förmiddagar här och var.. Vill så gärna ses snart!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

