Hem > Livet, Valdemar > All I need

All I need

Valle är rolig!

När han cyklade runt med sin 3-hjuling (med stödhjul) hos mormor i helgen så ropade jag ”Vald” efter honom. För jag tyckte det lät gulligt. Det gillade han inte alls och sa åt mig ”Heter inte Vald, heter Valle”. :)

Gullunge! Tror bestämt att jag inte ska jobba lördag, utan ta en promenad och cykeltur med Valle istället. Vi ska träffa Theo på söndagen också. Resor till Norrland för Valles del, veckan hos Jonny, Theos resor till landet och Amsterdam har gjort att de små knattarna inte träffats på en månad drygt.

De lär ju verkligen undra vad som är på gång.

Jag sprang till jobbet igår i alla fall. 1 h tog det denna gången. Det går inte direkt snabbare vilket känns trist. Jag är piggare och piggare efteråt, men lyckas ändå inte ta i mer under tiden för det. Mysko. Misstänker att det är för att jag har tråkigt.

Så nu har jag planerat in lite roliga saker. Dags att styra upp den här röran.

Springa till jobbet torsdag, coachning och ridlektion hopp special på fredag, vin lördag, coachning och lek söndag. Sounds just like a plan. Och matteplugg och hämta bil på verkstad idag. Plus en hel del jobb däremellan. Har som vanligt galet mycket att göra på jobbet. Är det aldrig lågsäsong på det stället? ;)

Det är inte ”verkligheten” som begränsar människor, utan snarare de val de genom sina kartor upplever som tillgängliga.

Kategorier:Livet, Valdemar
  1. april 18, 2012 kl. 12:29 e m

    Tycker du är grymt duktig som springer till jobbet! Skulle nog aldrig ens drömma om att göra det ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

