Hem > Livet > Make it happen

Make it happen

Ja här står livet verkligen och trampar vatten!

Varför ställer jag klockan på 7 när jag jobbar kväll? Varför förstår jag ingenting av matte e-boken? Varför har det snöat när jag ska springa till jobbet?

Måste jag byta vinterdäcken när det har snöat? Fast det är 13 grader ute.

Jag ska nog hålla mig till min plan.

I alla fall, duktiga Valle var hela dagen utan blöja på dagis igår. :) Mammas stora kille!

Kategorier:Livet
  1. april 18, 2012 kl. 12:40 e m

    Duktige lille killen!
    Åh vad bra visdomsord. Ibland när man har kämpat länge för något man verkligen vill ha är kanske då som man bara bör ta ett steg tillbaka, om inte för att samla mer energi. Men det är sån jäkla skillnad på vad man bör och vad man orkar och vill ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

