Hem > Funderingar, Livet > All work and no play

All work and no play

Här måste någonting hända!

Dagens planer är lyxklient-samtal, löpning, handla leksaksskoter till Valle efter att den förra lekts sönder och plugga matte.

Fortsätta beta av att göra-listan deluxe som har deadline på onsdag. Funderar på något slags belöning när jag styrt upp det. Eventuellt nya skor.

Jag tyckte jag hade  mycket saker i huvudet som jag borde göra och misstänkte jag var lite överbelastad när jag hela tiden glömde saker. Så jag skrev ner det och det blev 24 punkter!

Bara att hugga in.

Och då har jag inte gjort en lista över sakerna som behöver köpas som jag inte har pengar till just nu: Madrass till Valle, gardin till köket, glas, kaffekoppar, stekspade, ramar, sängkläder, säng, mysbyxor, kläder till Valle, osv… Siktar på Ullared efter nästa löning.

 

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Cathrine
    april 15, 2012 kl. 6:54 e m

    Jag rekommenderar en tripp till ullared! visserligen var vi aldrig på nån av dom avdelningarna.. men ändå :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

