Tisdagstankar

Tisdagsförsovning och dubbel ridlektion idag!

Renommé fick jag rida. Red med i Niklas lektion för nybörjare som är precis före min så red Renommé på båda. Passade perfekt som lugn uppvärmning och gick riktigt bra! Smart att beta av igenridningslektionerna en dag/tid som jag ändå redan spenderar i stallet. :) Varför har vi inte tänkt på det tidigare?

Jag bestämde att trots försovning så skulle detta bli en bra dag och det har det varit! :)

Brukar vanligtvis ha svårt att vara snäll mot mig själv när jag är sen till jobbet men har bestämt att vara mer snäll mot mig själv mest hela tiden numera. Blir liksom lättare och jag blir gladare. :) Man ska inte slå på sig själv!

Valle och jag har roligt nu när jag tar mig mer tid till att vara närvarande. Idag sprang han ut från dagis med mig. :) Nu ligger han hos mormor och sussar så ska vi se om jag orkar springa från jobbet imorgon.

Just det, jag var kanske inte så tydlig med mitt inlägg om tatueringen, jag har tatuerat ryska bokstäver på baksida lår som säger det ni  ser här högst upp på bloggen: моя жизнь, для меня. Och jag är supernöjd!

Miranda har hämtat hit lite fler saker också. Hennes rum har blivit riktigt shabby chict!

  1. april 11, 2012 kl. 10:05 f m

    Helt rätt, man ska vara snäll mot sig själv. Åh, jag måste få se din tatuering snarast!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

