Hem > Funderingar, Livet, Pyssel > Home sweet home

Home sweet home

Vad jag är duktig som är vaken!

Klockan är 5 på en röd dag och jag dricker kaffe, ska strax hämta Mirja och åka till jobbet.

Tänkte bara säga, visst måste jag måla gigantiska citat på mina väggar?

Kategorier:Funderingar, Livet, Pyssel
  1. april 9, 2012 kl. 5:31 f m

    Grymt duktig är du! Åååh jag såg också precis den bilden och blev inspirerad! :)

  2. april 9, 2012 kl. 9:44 f m

    Jättefint citat!! Hoppas du och din supersöte lille påskkärring haft en bra helg! kram

  3. Nadja
    april 9, 2012 kl. 5:16 e m

    I like! Finns säkert sånna ”klistermärken” man kan köpa så behöver man inte måla om om man ångrar sig. :)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

