Hem > Träning och Hälsa > Träningskläder

Träningskläder

Jag har gjort min utmaning och tränat 20 pass för ett tag sen. Då väntade belöningen nya träningskläder. Jag väntade ända tills idag med att handla dem. Det är jag glad över för igår såg jag äntligen resultat av träningen! Äntligen…

Jag börjar bli smal av att springa! Underbart. Att handla kläder när man känner sig smal och snygg är toppen. En annan fördel med att vänta var också att jag visste precis vad det var för kläder jag behöver/vill ha.

Korta och långa löpbyxor, 2 mysiga och fina långa tjocka tröjor i en modell jag haft tidigare och älskat, långt träningslinne, ny sporttopp samt träningsstrumpor!

Cykeltur till jobbet, here I come!

Och jag håller mig till den färgskalan som jag trivs bäst att träna i: svart, vitt och grått… :) Starka färger får bli senare när jag blivit ännu mer fit :)

Kategorier:Träning och Hälsa
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

