Hem > Livet, Valdemar > April, april…

April, april…

Jag brukar inte dra aprilskämt men kunde inte låta bli att dra ett för Jonny när jag hämtade honom och Valle på tåget förut.

Jag sa att jag var med barn och inte vet vem pappan är… :D

Ja obviously var det ett skämt då. Jag ska inte ha fler barn just nu.

Frågan är om jag är rolig eller bara elak?? :)

Hur som helst är Valle hemma nu, ligger och snoozar i sängen! Mys!

Kategorier:Livet, Valdemar
  1. Cathrine
    april 1, 2012 kl. 6:21 e m

    Gullig bild!
    Testade runkeeper idag och den brister lite, plus att den snackar var 5:e minut då, på bred amerikanska, mitt i en bra låt. Fast det var lite intressant då jag höll exakt samma average speed per km (plus minus ett par sekunder), misstänkte iofs att så var fallet.

  1. april 2, 2013 kl. 7:50 e m

Kommentera

