Hem > Livet, Träning och Hälsa > Bloodwork tattoo

Bloodwork tattoo

Är sjukt nöjd med tatueringen som jag gjorde igår. Vänster ben. Rysk text.

Tyckte gott att jag borde hantera smärtan bättre denna gång än första. NLP-kurs har lärt mig att hantera mitt tillstånd.

Och lyckades andas mig igenom smärtan. :)

”Ge mig inte lättare bördor – ge mig mer styrka!”

Vet dock inte om jag vill lägga upp en bild på baksida lår på nätet så ni får hålla till godo med text. :)

Insikt dock, efter att ha gått runt i tattoo-studion utan byxor en hel förmiddag, att jag är på väg att bli en fet gris då jag inte tränat på 2 veckor och äter ungefär allt som kommer i min väg. Så har gjort en plan med regler hälsosammare vanor som jag ska hålla i 4 veckor.

Får se om jag ids dela med mig av planen senare. Nu blir det strax gymmet iaf. I don’t wanna! ;)

Fan jag behöver verkligen en kamera. Blir änna lite trist utan riktiga foton även om citat är trevligt så blir det lite opersonligt. :/

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

