Hem > Böcker, Livet > Boktips och lite sjukling

Boktips och lite sjukling

Mitt bekymmer att aldrig vilja lägga mig i tid löstes igår. Vem vill sitta på natten och räkna matte liksom? Orkade inte ens titta i min bok innan jag däckade av igår kväll.

Så börjar jag fundera vad det är med mig som blivit så lat. Men jag är inte lat – jag är ju sjuk!

Blir inge gymmet nu, ingen promenad eller sitta ute och andas frisk luft. Däremot ska jag ta mig till Konsum och köpa en banan. Vilken plan.

Jag har äntligen plöjt igenom boken jag håller på med, har bara epilogen kvar. Den var lite av en besvikelse faktiskt. Nu har jag inhandlat nya böcker jag längtar efter att hugga in på. Och när jag valt ser ni det här.

Kategorier:Böcker, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

