Hem > Funderingar, Livet, Valdemar > I huvudet just nu

I huvudet just nu

Läge att börja studera en hel del matte!

Kom just hem från öppet hus på Chalmers och jag tror utbildningen jag funderat på är det enda rätta. Innan jag kan säkra en plats där behöver jag pröva i matte e och skriva specialprov i fysik och matematik.

Så: Hejdå Criminal minds, Supernatural och fb – Hej mattebok och miniräknare!

Ska smygkolla i boken en stund nu för klockan är bara 14 och jag är hemma och ska hämta Valle vid 16-tiden. Så Martina-tid nu så kan vi köra helhjärtad kvalitetstid med Valle sen. Få se vad vi ska hitta på för bus! :)

Coachsamtal med min lyxklient Moa igår, ikväll blir det lyxklient Roger, imorgon börjar coachning på arbetstid och söndag ska jag coacha Mia. Känns bra. Kan inte få nog av NLP i mitt liv!

Övrig tid coachar jag mig själv som bara helvete för att behålla mitt solskenshumör! :) Häromdagen hörde jag mig själv gå och gnälla så mycket att jag stoppade in öronproppar och gjorde deal med mig själv att hålla käften tills jag har någonting bra att säga. 30 minuter gick jag runt, affirmerade, kände lugnet och andades djupt. Och voilá: Glad och taggad igen! :)

Ska också beställa hem 2 böcker inför självstudier till mastern i höst. Mitt val föll på Structure of Magic II samt The Secrets of being Happy. Visst låter det intressant?

Nu vet jag äntligen vad jag ska bli när jag blir stor: Civilingenjör i teknisk matematik och NLP Master Practitioner. Kanske ska vi lägga till rysktalande också? Tål att tänkas på. :)

  1. mars 15, 2012 kl. 7:33 e m

    Jag tror inte jag greppat helt vad detta NLP och lyxcoach innebär, kan du inte förklara lite för mig?
    Kul att du vet vad du vill och att du tänker uppfylla dina drömmar. You go girl!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

