Hem > Livet > T-R-Ö-T-T

T-R-Ö-T-T

God morgon!

Den här dagen börjar likt alla andra lediga dagar med Valle brukar börja. I gryningen vaknar Valle och börjar tupera mitt hår. Jag försöker sova lite till. Då tar han iphonen och öppnar alla appar, slår på Bluetooth, tidtagarur, eventuellt uppdaterar min status på Facebook och går in och ”förstör” i mitt drakspel. Hehe

En stund senare ger han sig på handväskan och tömmer den i sängen. Speciellt plånboken länsas, alla kort och kvitton ska ut. Idag fick jag en snilleblixt och bad honom hämta lite kaffe till mamma. Jag tänkte främst på hans egna lilla kaffe-servis vore gulligt.

Döm om min förvåning när jag hör honom slamra i köket! Och mycket riktigt. Slammer-slammer-slammer senare kommer han med en kopp, visserligen kallt, kaffe men med mjölk i! :) ”Hämta kaffe mamma”. Gullunge! :)

Börjar bli dags att fota lite ur verkliga livet

Kategorier:Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

