Hem > Funderingar, Livet > Veckans utmaning

Veckans utmaning

Veckans utmaning eller snarare muta till mig själv för att vara mer noga med mina arbetstider är:

Sminkkurs hos Makeupstore

alt

Ny tatuering!

För att få tatuering måste jag stämpla in på jobbet före 7 varje dag denna veckan, för sminkkurs behöver jag ”bara” komma inom flextiden.

Kan bli lite dyrt med tatuering eftersom jag hade äran att köpa ny dammsugare igår. Men samtidigt har jag sedan länge lovat mig ny tatuering och uppfyllt dom andra ”kraven” (att vara helt rökfri och låta bli att bita på naglarna så dom är långa).

Frågan är bara om en tatuering borde anses som en belöning eller ett straff? Ouch! ;)

Såhär ska tatuering inte se ut, dock är jag sugen på ett ambigram!

Annars gillar jag kommentaren till Miranda jag sa igår kväll, innan vi gick och la oss: ”Vänta nu jag tror jag fortfarande är bakfull, jag märkte det bara inte eftersom jag var så full… Nej, jag menar så sjuk!” :)

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

