Hem > Livet > Bigtime sjukling

Bigtime sjukling

Jag som trodde jag var en sjukling när jag var sjuk i veckan. Jag hade fel. Idag är jag en sjukling…

Det här med After Work och löning, billig öl, glada människor och nya kläder är ju fantastiskt! Hade väldigt trevligt igår och ångrar inte för en sekund att jag följde med ut.

Meeeen den här förkylning + baksmälla jag drabbats av idag hade jag ju kunnat vara utan. Vet inte var det gör mest ont, i huvudet eller näsan. Den där nässprayen som följde me ut på krogen var nog inte helt genomtänkt.

Var på kusin Rickards kalas förut också. Känns som att jag alltid är bakfull när jag träffar dom… Suck… Hjärnverksamheten låg ju på NOLL ungefär så när mormor frågar om jag vet VAD Rickard fyller får jag inte ur mig ett svar ens. :)

Snyggt. Ingen present och man vet inte ens vad kusinen fyller. (Ja, med mammas hjälp ”Miranda minus 2” vet jag nu och det är 24.)

Och nu är klockan efter 21 och jag mår fortfarande så kass det känns som jag ska spy. Great. Men lika glad för det är jag!

Tur att det var värt det i alla fall. Tack vare alkohol händer ibland bra saker. ;)

Nu: Criminal minds och ostmackor för min del. Zzzzznoozigt värre.

Kategorier:Livet
  1. Cathrine
    februari 26, 2012 kl. 2:46 e m

    Väldigt mycket IBLAND det händer bra saker tack vare alkohol… Men men plötsligt händer det ;) Krya på dig!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

