Hem > Funderingar, Livet > Dags att rycka upp sig

Dags att rycka upp sig

Ikväll blir det After Work!

Rinnande näsa och ögon kan inte stoppa mig! Lol. Känner mig lagomt vissen efter att ha vabbat i 4 dagar. Inte gjort mycket vettigt. Inte tränat. Inte gjort sig fin. Känner mig inte helt sugen på just någonting.

Just därför är det läge att göra någonting.

Om det du gör inte fungerar, gör något annat.

Billig öl, nya kläder, glada människor och löning har ju fungerat förut. :) Ska nog kicka igång kreativiteten.

Första mission: Dusch och snoffsa till frisyr, hy och ansikte. :)

Update: Lite sugigt bara att det jag mest drömmer om att göra är följande. Men får väl köra med order: Kropp – res dig. Ben -gå fram till dusch. Armar -starta vattenkran…

Hehe kan ju iofs trösta mig med att åtminstone det sistnämnda går att göra samtidigt som man är ute på krogen… ;)

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

