Hem > Funderingar, Livet, Valdemar > Välkommen ny vecka

Välkommen ny vecka

Nä fy vilken trist inlägg jag just skrev. Överväger fan att ta bort det. Vi kör lite måndagspepp istället. Man får låta bli att träna på måndagar. Ska strax kolla lite Criminal Minds och tycka lite lite synd om mig själv för att jag inte vet vad jag vill med mitt liv. Sen ska jag ta mig samman och göra något av mitt liv/min dag. :)

Valle var göör-gullig i lördags när vi hade Niklas, Sigrid och kusin Emma på middag/spelkväll. Han satt med de vuxna i köket, drack saft ur ett vinglas och skrattade högt till alla skämt. Han bjöd på kaffe vid sitt lilla bord med sin lilla servis.

När det var dags att sova kollade vi på Pippi en stund och han sa bara ”Inte sova – vakna” innan han däckade ihop i en liten hög i soffan. När vi vaknade igår var det enda han snackade om att få ”ringa Emma”. Gulligt.

Kategorier:Funderingar, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

