Hem > Funderingar, Livet, Valdemar > Jobbig jobbig vecka

Jobbig jobbig vecka

Så var denna jobbiga vecka snart till ända! Jag brukar gilla att göra massa saker men denna veckan har jag inte haft ork/lust till någonting utanför jobbet.

Med glädje anmälde jag mig på BodyPump i eftermiddag. Med ännu mer glädje avbokade jag den så fort vi kom hem. :) Jag och Valle däckade av i en hög på soffan och höll på att glömma hämta tvätten.

Som en död sill…

Imorgon blir det också jobb. På kvällen ska vi ha gäster. Jag sprang ut för att handla. Och… Bil vägrar starta igen. Jonny startade den med startkablarna och sen körde jag runt i 40 min för att ladda batteriet. Hoppas den startar för jobbet imorgon. Osagt hur pigg mamma är på att hämta mig halv 6 på morgonen.

Eller ja, jag ringer dom på jobbet om bilen inte startar så får dom hämta mig. :)

Annars inget mer spännande än lite flashbacks från After Worken i fredags. :) Jag som alltid är så glad, rolig och trevlig – och städad. Men jag måste verkligen sluta att skratta åt mina egna skämt. Och skämten jag drar kommer alltid från TV-serier som inte en människa har sett, hört talas om eller kommer ihåg.

Slå sen över det hela på engelska där man envist hävdar att man är den enda i sällskapet som kan prata riktig engelska. När man festar med engelsmän. ;) Då blir det riktigt bra! Å andra sidan är det nog ingen annan som heller minns alla oviktiga detaljer. Det viktiga är väl att man pratar, inte vad man säger?! ;)

Visst känns det såhär iaf?! :)

Kategorier:Funderingar, Livet, Valdemar
  1. Cathrine
    februari 5, 2012 kl. 9:51 f m

    Tiden fullkomligt rusar iväg, jag tror att det är alla stormar och grejer som får jorden att snurra fortare! I sommar får vi ta en ordentlig reunion!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

