Hem > Livet, Valdemar > Rolig helg

Rolig helg

Detta har varit en rolig helg!

After work på fredagen var skoj. Roligt att festa med engelsmän! Mindre kul att jag är den enda från produktionen som följer med när det organiseras saker. Som vanligt. Seriöst – bara en person från hela 3 avdelningar?!! Och det är inte det att det inte finns roliga personer. Men fy, ska man umgås me sina arbetskamrater på fritiden?!?! Å andra sidan är det väl de roliga som följer med för kul var det som sagt.

Mycket stolt är jag att jag faktiskt lyckades ta mig upp till Valles barngympa/dans lördag morgon. Sötungar! Dom skulle krypa runt på golvet och låta som en katt! :) Han ska gå en sån kurs har det bestämts. :)

Igår kväll blev det återigen fest, dubbelt till och med. Först rolig 50-årsfest för min morbrors fru Birgitta. Jag smet lite tidigare för att hälsa på Emmas avskedsfest då hon åker till Bolivia på onsdag och är borta 3 månader.

Dåligt med foton tagna under helgen, men det kan nog vara bra ibland.

Nu ligger Valle mys i min säng och sover. Jag har just roat mig med månadens räkningar. Borde städa men tror jag har gjort mig förtjänt av lite Criminal Minds istället… Det är väl därför man har inneboende!??! Hehe *hör hur Miranda står i köket och diskar*

Kategorier:Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

