Hem > Foton, Livet, Valdemar > Stolar, rockband och diskar-Valle

Stolar, rockband och diskar-Valle

Jag har äntligen hämtat mina stolar jag hittade på Blocket. Tyckte det var lite dyrt på IKEA med 600:- för 2 stolar. Så blev överlycklig när jag hittade en annons med 6 stolar för 600:-. När jag hämtade nämndes det att där fanns 8 stolar jag kunde få och tryckte glatt in alltihop i bilen. Så ni har vi 12 stolar. Vad fan ska vi med alla dom till? :)

Annars har vi haft skoj idag. Valle åkte pulka med moster Miranda medan jag promenerade. Mumintrollen och fika hos mormor. Middag hos min farmor och farfar där Valle lekte med Theo utan att slåss alls (nästan). Fick också höra en rolig anekdot om min bovärd (som jag tycker är så otrevlig), pappa och han växte upp i samma område: Han spelade trummor i ett jättekänt rockband! :) Får återkomma med foton om någon vill se?

Underbart med min lilla hjälpreda i köket också:

Kategorier:Foton, Livet, Valdemar
  1. Cathrine
    januari 23, 2012 kl. 9:11 f m

    12 stolar… långbord?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

