Hem > Livet > Smile don’t kill anyone

Smile don’t kill anyone

Fick en fin komplimang på jobbet idag.

Jag är nästan alltid arg, ledsen och trött känns det som. De senaste veckorna i alla fall. Men man vill ju inte vara den där negativa personen som drar ner andra. Så man försöker ju att le mycket, vara trevlig och lätt att ha att göra med.

Idag kom jag till jobbet 06:30 (vilket är alldeles för tidigt för just någonting) och hungrig eftersom vi inte äter förrän kl 8. Helst av allt pratar jag inte med någon förrän fram åt 9-snåret. :]

Så undrar min arbetskamrat ”Varför är du alltid så glad när du jobbar?”.

Jaså är jag det? Det är ju precis sådan jag vill vara!

Målet kanske inte ligger så långt borta.

Och bara för att man tror en sak om sig själv, betyder inte det att det är sant för andra. Dagens lärdom.

Kategorier:Livet
  1. maj 10, 2011 kl. 8:48 e m

    Ho hooo härinne! Saknar dina inlägg =)! kram

  2. Johanna
    maj 14, 2011 kl. 1:38 e m

    Jag saknar din bloggning min vän. Vill ju ha koll på vad du har för dig på dagarna ;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

